Sunday, February 8, 2015

KARNIVAL PENDIDIKAN MARA KEMBALI!


Assalamualaikum WBT, syukur alhamdulillah kita panjatkan kepada Allah SWT di atas segala kurniaannya yang dapat kita nikmati ketika ini. Seingat abah ini adalah pertama kali abah post semula setelah kali terakhir pada bulan oktober tahun lepas. Sudah hampir 4 bulan abah tidak membebel.

Apapun, kali ini abah nak promosi buat anda semua yang mana promosi ini dibuat dengan hati yang ikhlas agar kita dapat bersama-sama meningkatkan taraf pendidikan kita bersama MARA. 


Majlis Amanah Rakyat adalah nama yang tidak asing lagi sebagai peneraju utama pendidikan negara kita terutamanya buat bumiputera. Jasa MARA sememangnya terlalu banyak dan tidak dapat dinafikan terbukti telah melahirkan ramai bumiputera-bumiputera bertaraf dunia. Sesuai dengan salah satu dari objektif MARA iaitu untuk melahirkan modal insan yang kompetetif dan global. Bersempena dengan ini, MARA ingin mengajak anda untuk turut serta berjaya bersama di dalam pendidikan MARA dengan mengadakan KARNIVAL PENDIDIKAN MARA 2015.


Segala maklumat mengenai tempat dan masa ada di dalam iklan yang abah tampal kat dalam blog abah ini. Terdapat pelbagai informasi dan aktiviti yang akan berlangsung di mana kita semua pasti tidak akan pulang dengan minda yang kosong.


Antara tuntutan di dalam agama kita ialah supaya mengkehendaki kita untuk menuntut ilmu sehingga ke liang lahat. Dengan ilmu, kita pasti akan berjaya. Huhu. Dah lama dah abah nak tulis ayat ini..
Ride tu Ride Jugak..Jangan Lupa Beramei...

2 comments: