Thursday, September 25, 2014

Family Day 2014

Assalamualaikum WBT.  Family day, antara event yang dinanti-nantikan bagi anda yang bekerja. Acara yang selalunya akan diadakan pada setiap tahun oleh setiap majikan yang ambil berat akan kebajikan kakitangannya. Dengan adanya sedikit peruntukan dari majikan dan wang dari tabung badan kebajikan pekerja, acara ini wajib dilaksanakan.


Selain sebagai tanda penghargaan atas segala jasa dan bakti yang kita curahkan kepada majikan, acara ini juga dapat memberikan satu kesegaran yang baru kepada setiap kakitangan yang selama ini sibuk melaksanakan tanggungjawab masing-masing. Acara ini juga membuktikan bahawa majikan juga mahu kita supaya tidak mengabaikan keluarga malah mengajak keluarga kita masuk ke dalam masyarakat di dalam persekitaran kerja kita.


Untuk family day tahun ini, Abah di amanatkan untuk menjadi MC's. Ala, orang yang banyak cakap dan kemaruk mikrofon tu (bak kata membr abah la). Rasa gementar pun ada sebab memegang peranan sebagai orang yang mengatur dan menjalankan program ketika program tersebut sedang berlangsung.


Anak-anak abah sudah tentunya tidak sabar-sabar kerana terdapat banyak acara-acara yang boleh diorang join. Abah harap program dapat berjalan dengan lancar di bawah cuaca yang baik dan dirahmati serta diberkati Allah SWT. Lokasinya hanyalah di Nur Laman Bestari di Jalan Sungai Tua, Ulu Yam. Persekitarannya terbaik sebab penuh dengan persekitaran semula jadi macam sungai dan lain-lain.

Apapun, tunggu sambungan kisah family day Abah ini di hari kejadian berlangsung.  Ride Tu Ride Jugak, Jangan Lupa Beramei ( Beramal )...Bukan Sekadar Blog Rider...

No comments:

Post a Comment